En las farmacias del espacio

by segonpremi

Q de Quatre Estacions. Somric amb cara d’estúpid mentre els meus amics parlen de futbol i moc el cap al ritme de la música: Nirvana, Blur, jo què sé. A les farmàcies de l’espai m’han venut unes substàncies que em fan veure-ho tot de manera diferent. ‘Estàs molt callat!’. Bec. Una altra cervesa. Una altra. Una altra. M’agrada este lloc. He viscut alguns dels millors moments de la meua vida ací. Davant de mi una parella de gordos balla desenfrenadament. Són enormes, els dos, però es mouen com si estigueren posseïts. Me’n recorde d’aquella cançó: ‘como gelatina bailas para mí’ . M’encanta este lloc.

‘Vaig a pixar’. Al Quatre hi ha serveis de dones i d’homes, però la cocaïna no entén de sexes i al final ens acabem tots barrejant. Del servei d’homes ix una rossa ultrasònica, melena Najwa Nimri i color ‘vengo del futuro para traeros algo mejor’. Somriu de manera nerviosa quan ens creuem. Mentre pixe llig les pintades a la porta i a les parets i em ric i dic: joder, m’encanta este lloc. Una altra cervesa. La cambrera: eres d’ací? No, no, sóc de Benissa. Torne amb ells i parlem de viatges futurs a llocs inhòspits. M’encanta este lloc. He viscut alguns dels millors moments de la meua vida ací.

http://www.goear.com/files/sst4/mp3files/25052008/416f22d8848e41ed201fef6fb760614d.mp3″

